donderdag 16 december 2010

En hoe wordt jij wakker op een donderdagochtend?

Geveld door het buikgriep-virus ja! Pff amai... Hangend boven de pot, als het ook al niet zittend moet... :(
Sorry voor de gevoelige lezers voor mijn 'woordspeling'.

Gisteren bij Hilde geweest om verder te werken aan de bruidsmeisjes hun jurken. Weliswaar was ons Elisa al ziek, dus het passen ging eventjes niet door... Maar volgende week staan we weer paraat eh meid! :)
Blijkt dat ik ook nog eens het rokdeel vergeten ben van patroon en de werkbeschrijving. Terugrijden leek me niet zo'n optie... Maar met alle geluk heb ik in mijn vergeetachtigheid vorige week enkele patroondelen laten liggen. Onder andere de kraag! :) Kon ik toch nog aan iets beginnen en het heeft, met een gezellige babbel tussendoor, zijn tijd in beslag genomen. Maar het ziet er allemaal goed uit!
En gisteren voelde ik me enkel nog maar wat moe... Niets ziek gevoel, buiten dan het overstresste gevoel in mijn lichaam. Ach het zal allemaal wel nauw samenhangen zeker... Stress = afgezwakt immuunsysteem = ziek worden...

Maar tegen 13u werd ik vandaag uit mijn bed gebeld, jawel... Q-Music had mijn gsm-nummer getrokken, met de vraag of ik mee wou aftellen naar het Nieuwe Jaar. Daar kan je gewoon geen nee tegen zeggen. Ook al zal mijn enthousiasme zeer gespeeld klinken, het maakte mijn dagje eventjes goed... :)
Iedereen luisteren op woensdag 22 december 2010 om 11u! 

Zo dit was mijn relaas van hoe een minder leuke ochtend toch nog vrolijker kon eindigen... Nu weer een beetje slapen en uitzieken! Alle gezonde mensen onder jullie, geniet er nog van! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)