donderdag 21 april 2011

Post...

Ritueel van de dag... Naar beneden lopen om die brievenbus open te doen. Er honderden rekeningen en infoboeken voor de verbouwingen uithalen... Maar vandaag liet ik die saaie post over aan Peter en amuseerde ik me met de fijnere post! :)

Enkele dagen geleden had ik de give-away van Dreamstuff gewonnen en deze mocht ik in ontvangst nemen vandaag. :)
Er zat niet enkel een piramidetasje in, maar veel meer dan ik had verwacht. Zaadjes om eigen teelt-bieslook te zaaien (nog meer plantjes! :), 2 zakjes thee (jammie), een mini-boekje en een kaartje.


En bij Poppie had ik voorgesteld baby-toffeltjes voor haar te maken en kreeg ik nu al een fijne swap binnen.
Knoopjes, een gehaakt knuffeltje met superleuk belletje (vooral leuk als je eens met de envelop rammelt voor je weet wat er in zit), postkaartjes, hartjesstickertjes, een gsm-versierinkje (gaat er zeker op, zodra mijn andere versleten is!) en nog een gelukspoppetje...
Poppie, je mag er zeker van zijn dat er wat extra's bij zal zitten! Ik voel me enorm verwend! :)


Ja mijn dag kan niet meer stuk! :)

1 opmerking:

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)