woensdag 1 juni 2011

De uitslag...

Mensen allereerst... Wat hebben jullie het mij moeilijk gemaakt! :)
Zovelen die kozen voor 'de kleur maakt niet uit'...

En ik ben dan al niet wiskundig aangelegd om dan ook nog eens kansberekeningen te maken. Gelukkig heeft de toekomstige me een beetje geholpen met enkele 'strategieën' (of hoe je het ook wilt noemen) aan te bieden om een zo eerlijk mogelijke trekking te maken.

En het gebeurde als volgt... Beginnen met het noteren van de groenen, de oranje'n' en de maakt niet uit-ers... :p
Dan tellen hoeveel maakt niet uit-ers er waren... EEN HELE HOOP! :)
Jullie waren met zijn 28 van de 47 (echte) deelnemers... Sorry Kurt, zwart zat niet in mijn lijstje... En Isabelle, die heeft er voor gezorgd dat ik dit tasje enkele keren maakte dankzij haar linkje naar Grosgrain.

Tellen hoeveel groenen er waren... 6... En hoeveel oranje'n' er waren... 13... en dan beiden aanvullen met de maakt niet uit-ers... zodat er ongeveer een eerlijke verdeling was... De ene groep had er 23 en de andere 24... En vraag me niet meer wie bij welke groep werd onderverdeeld, want dat weet ik absoluut niet meer! Probeer het zelf maar even te lezen... :)

En dan eerst de groenen knippen...
En plooien... en in het mandje schudden... en dan uiteindelijk door de toekomstige zijn onschuldige hand een naam uit het mandje trekken...

En dit deden we dan ook voor oranje... (dacht je nu echt dat ik het moment suprême bij de groenen nu al ging loslaten??)

Enkele foto's... ter bewijs...




En nu... nu wil ik pas het moment suprême onthullen...

Alstublieft (en bedankt om niet eerst naar beneden te scrollen en toch eventjes de tekst te lezen... Haha, niet dat dat mijzelf ook lukt hoor... De nieuwsgierigheid wint bijna altijd...)

Proficiat aan deze twee dames...

 Geef me alsjeblieft je adres door via mail katrien.roosen@hotmail.com...
Dan kan ik ze zo snel mogelijk aan je (laten) bezorgen... Uiteraard met de tabblaadjes (waarvoor ik nog papier moet kopen) erbij... :)

5 opmerkingen:

  1. hihi
    ik stond op dat briefke
    maar toch gefeliciteerd hoor !!
    jullie verdienen het
    en op 6 juni word mijn give away getroken dus meedoen kan nog
    maar flexje doet al mee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dju, nu moet ik zelf ne keer mij aan die tutorial gaan zetten, maar zo schoon als die van u zal het wel niet worden vrees ik.

    Allez, nog ne dikke proficiat aan de winnaars en enjoy zou ik zo zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)