dinsdag 26 juli 2011

...

Wat een achterstand hier... Er is weer redelijk wat in het huisje gebeurd. We zijn aan het isoleren (gelukkig niet met glaswol of iets anders dat jeukt gelijk hel!) en vandaag kwamen ook onze badkamermeubelen al toe... Misschien toch ietsje te vroeg... Maar ach, het lukt wel... :)

Tussen die werken door ben ik enkele kledingstukken aan het maken (zoals het eerder getoonde kabouterjurkje, dat afgeraakt is! nog een appeltjesrokje en voor de verandering, nog een klein appeltjesrokje... en ja het rupsje moet nog op het appeltjesjurkje gestreken worden...). Daar tussendoor heb ik dan eigenlijk ook nog superleuke post gekregen van onder andere Janusje en van Marie-Lu en ik zou dringend hier een bedankberichtje met een foto van die wonderbaarlijk mooie spulletjes moeten zetten... Maar meiden, het komt er aan!! Eerst nog eventjes wat stof vreten en als de man terug werken is, maak ik er eventjes rap tijd van (dus nog een weekje...).

En nu slapende Bavo op mijn schouder wakker maken, want ik ga de man weer eventjes verder proberen te helpen... :)

Bye, bye!!

1 opmerking:

  1. hi ik ben al blij dat ik een bedank berichtje krijg ! :) (al is het volgend jaar ! )

    groetjes
    Marietttjjjjeeeeh

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)