donderdag 25 augustus 2011

Gisteren kreeg ik ook post...

ik won namelijk de give away bij Sweetest design. En ik moet zeggen dat ik haar maakseltjes echt sweet vind! :)
Ik won een leuke sleutelhanger, gemaakt met parels en lintjes. En daarbij kreeg ik nog een klein zakje met nog wat materiaaltjes om zelf ook leuk aan de slag te kunnen. Pareltjes, strikjes, kleefbloemetjes, ... :)

Het sleutelhangertje prijkt nu bij mijn beschermengeltje voor de auto. Een engeltje dat ik ooit van mijn ouders kreeg, omdat mijn auto's altijd lekker afzien met mij.
De sleutelhanger staat er mooi bij. Helemaal passend! :)
En wanneer ik in mijn auto zit en naar dat sleutelhangertje kijk... zal ik altijd kunnen denken... wat heerlijk dat handgemaakt-wereldje! :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)