zondag 9 oktober 2011

Ik kom er weer niet toe...

Een tijdje terug nog een kleedje afgewerkt voor nog een ander kaboutermeisje... Mezelf toen verplicht het af te werken nadat het eerst eens een week bleef liggen en later eens 2 weken (of was het langer?)...
Het lukt weer wat minder en minder om achter de machine te kruipen.
Wel nog een pennenzakje voor mezelf gemaakt en ik zet hier later wel eens een foto er van op, want ik vind de kleur combinatie echt wel leuk... Ik maakte het aan de hand van het patroontje zonder flapjes van spiegelstiksels
Alleen bij de flapjes heb ik het toch nog een beetje moeilijk... dus bijgevolg is het niet zo'n rechte pennenzak, maar eerder eentje met een verkeerd uitgelopen trapezium.
Ach het dient en de kinderen in de klas vonden toch wel dat ik een erg mooie pennenzak heb! :)
Ik denk dat ik er nog ga bijmaken, want ik merk dat ik een beetje een structuurfreakje ben en ik wil dan ook eentje voor mijn schaar en lijm en latje... en eentje voor mijn fluostiften, want die nemen toch wel echt veel plaats in... :p

En dan ben ik ook maar aan een appelrokje voor mezelf begonnen, maar ik vrees dat ik dat bij Hilde nog eens moet bekijken voor het stuk van het beleg en de rits... Ik twijfel elke keer weer opnieuw over hoe ik het nu ook al weer moet doen!
Maar ik wil het rokje graag nog dragen voor het echt te koud wordt! :)

En ons huis... dat gaat zijn gangetje... normaal gezien zullen ze in de week van 17 oktober starten met de nieuwbouw! En dan moet en zal het vooruitvliegen! Oh please, duim mee dat er zich geen regen of dergelijke moeit in die periode!! Thx...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)