zondag 4 december 2011

In tussentijd...

maakte ik een 4-tal zakjes voor enkele kinderen. Om de kerstcadeautjes origineel af te geven...
De persoon in kwestie gaf me het idee... Nepleer (paars, blauw, roos en geel) en liefst een passend streepjesstofje. Ik maakte het eens een tikkeltje anders.
In plaats van de namen op het nepleer te stikken, flockte ik het op de streepjes...
Ik heb me dus weer lekker geamuseerd... :)

Mooie 'presentaties' maken lukt me nog niet... En de foto's zijn al even min wauw... Maar het gaat om het product he... ;)

De streepjesstof komt van bij www.bambiblauw.be
Het nepleer en de voering van Pauli in Leuven.

10 opmerkingen:

  1. Dat geeft toch leuk in zo'n mooi zakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er super leuk uit! en heel leuk idee om het zo in een zakje te geven =D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En het resultaat ziet er héél mooi uit! Tof ideetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk seg !
    Hoe zet je de foto's zo mooi in die collage?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Sarabelle: dit heb ik gewoon in Powerpoint gedaan. Ben er zelf niet super weg van, maar vind het wel al beter dan losse foto's. :)
    Als je een collage gemaakt hebt, kan je ze als JPEG opslaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een tip - die ik ook van een andere blogster kreeg : bij Picasa kan je ook leuke collages maken! En gemakkelijk - als ik het kan, kan iedereen het, denk ik dan.
    Mooie zakjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet dringend picasa gaan verkennen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)