maandag 12 december 2011

Zevert er maar ne keer goed op los...

want dit zeverlapke zal zodra bij zijn slachtoffer (of is het zeverlapke het slachtoffer) uitgetest worden.

En ik ben er zeker van dat ik de juiste baby heb uitgekozen... Alleen benieuwd of die baby niet iets te hevig gegroeid is de laatste maanden, want ik ging het (shame on me) in de zomer al maken en afgeven...

Maar dus bij deze het zeverlapke waar ik hier (bij Creatinneling) het idee, de tutorial en het patroon vond.

Stof met auto-print: Vermiljoenshop
Achterkant Taslan-stof: Lapjesschuur






2 opmerkingen:

  1. Waar blijft de foto van dat kleedje? Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja! :) Goed geshowd op kerst... Moet het echt showen! Hihi... Ga ik werk van maken!
    Het is uiteindelijk pas 23 december afgeraakt... :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)