zaterdag 28 januari 2012

Ge raadt het nooit!

Maar ons huis gaat gewoonweg plots vooruit... (neen, niet te hard roepen... sebiet weer problemen, gewoon duimpjes op... ;) )

Raar maar waar, onze pannen liggen er op... de metselaars zijn nog de laatste loodjes aan het leggen... de chappers zijn nu heerlijk aan het chappen... een eerste laagje... en vanaf maandag... gaan ze gewoonweg onze ramen, deuren en garagepoort plaatsen!

Waar mag ik schrijven dat het vooruit gaat?! En ik beloof het je... zodra ik het fototoestel in mijn handen heb, zal u beloond worden met foto's van ons eigenste paleisje! Want het is echt een droomhuis!

Wacht maar tot er binnen 2 à 3 jaar mijn zolder-mezzanine-achtig ateliertje klaar is... Het is gewoon te mooi voor woorden! Ik geniet nu al met er gewoon onder de nog versgelegde pannen en onderdak te lopen... Een trap is jammer genoeg nog toekomstmuziek... Maar oh oh... Het kriebelt!!!

Dit moest ik gewoon even melden... Het optimisme en geluk druipt van ons af! In februari leggen we zelf de vloerverwarming, sanitaire voorzieningen en elektriciteit... in de krokusvakantie komen ze de vloer leggen... en dan beginnen we aan onze muren af te werken... Eind april zullen we er hopelijk terug in kunnen! :)

4 opmerkingen:

  1. Dat klinkt goed! Ben benieuwd naar de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O dat klinkt plots goed! Ben blij voor jullie! Wat moet het fijn zijn om zo je eigen plekje vorm te zien krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het doet inderdaad heel veel deugd... Zeker na de ellende van het afgelopen jaar. :)

      Verwijderen
  3. Klinkt heerlijk! Ik duim dat het zo'n vaart blijft lopen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)