vrijdag 19 oktober 2012

Deed van zo'n beetje productief...

't Mocht wel ne keer... want dat mooie rokje ligt al meer dan een jaar in het koffertje 'onafgewerkte spullen'.
Gisteren opnieuw herhaling van de blinde rits gedaan... zie vorige post, dat zwarte ballonrokje...

En vandaag op zijn helemaal zelf ende alleen afgewerkt... Dat schone appeltjesrokje...

Een probleem... Nu maak ik nog een keer eens iets voor mijzelf... Heb ik geen flauw idee of ik het wel in de herfst zou aandoen (appeltjes = herfst), maar de frisgroene kleur doet me eerder zin krijgen in de zomer of de lente. En dan komt daarbij... U raadt het niet... Ik weet totaal niet met wat het te combineren... Ik dacht zo'n beetje aan okergeel, maar dan is't misschien helemaal een circus?

Ach ja, ik ben al heel erg trots op de afwerking. Ik vind het een geslaagd rokje! :)

Je kan niet geloven hoe trots ik ben hierop... :p


10 opmerkingen:

  1. Een prachtig rokje! Die appelstofjes blijf ik geweldig mooi vinden....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, heel schoon! Ik zou het inderdaad eerder in de lente aandoen , en combineren met gewoon wit. Of groen dat in de appeltjes zit. Zo heeft mijnn jongste een lentejurkje met paddenstoeltjes ... ook beetje vreemd ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh, ik zou dat wel aandoen eigenlijk... Ok, het is wat lente-achting, maar met een bruin truitje en camel laarzen en groene kousen is dat geweldig! Ik zou nu geen oker pakken persoonlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuk, dat appelstofje! Zeer leuk rokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een mooi rokje! Zou ik zelf combineren met een wit truitje...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thx voor de tips... :)
    Achteraf twijfelde ik ook met dat oker... Zou een beetje te veel van het goede zijn... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou het ook durven combineren met hetzelfde groen als de appeltjes, maar dat is mss wat moeilijker te vinden dan wit..
    Het is wel een zeer mooi rokje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou het combineren met de appeltjesgroen, leuke laarzen en klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Binnen een dikke week nog eens gaan winkelen... benieuwd of ik wat ga vinden... :p

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)