vrijdag 19 oktober 2012

Feest...

Het allereerste feestje van Lieselot... Haar doop, gevolgd door de babyborrel.

En gezellig dat het was. Als je op deze link klikt, kan je een collage van deze dag zien. Foto's en collage gemaakt door mijn papa/Lieselot haar opa. Ik ben er trots op! ;)

En uiteraard was ze op haar mooist die dag... Ik maakte een kleedje voor haar in de kleuren van haar babyborrel en doopsuikertjes. Groen en geel...

Ze viel op... ;)

Groene stofje www.rakketak.be
Gele stofje www.annamarieke.be
Biais met kantje Hexagoon in Leuven
En ik maakte ook nog een rokje af... 't Werd zo eens tijd dat dat af raakte, want de belofte was gemaakt in april dit jaar... En ergens juni dit jaar begon ik er aan... Om dan eindelijk half oktober te kunnen zeggen... 'T IS AF! :)
En omdat ik zo'n ballondelen nog nooit gemaakt had, schakelde ik de hulp van de naailes in... :) Ook de blinde rits werd nog eens in herhaling gebracht... Al bij al wel trots op het resultaat... Nu maar hopen dat het ook past... :)








2 opmerkingen:

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)