maandag 7 januari 2013

2013... en een ketting (doe je mee?)

Een nieuw begin... Weer een jaartje verder... Het jaar waarin de dochter 1 jaar zal worden... (Oh wat kijk ik al uit naar het organiseren van dat feestje, maar ze mag wel nog eventjes klein blijven.)

Morgen voor het eerst naar de crèche. Eens een keertje proberen. Ik ben benieuwd... Net vandaag had ze een minder goed dagje. Lopend neusje, koortsig... Hopelijk is ze morgen beter, of het zal eerder een bezoekje aan de dokter worden ipv kennis maken met de leeftijdsgenootjes.
Maar als ze naar de crèche mag gaan, dan zal het in stijl zijn. Ik maakte het alombekende hobo-sackje om er haar heen en weer-schriftje in te steken en enkele reservekleertjes... :)

Sorry voor de niet zo flatterende foto, ik ben daar gewoon niet al te goed in... in mooie foto's nemen.
En dan las ik vandaag op facebook zo'n leuk berichtje... Eentje wat misschien ook hier een ketting kan vormen... Eens zien of er durvers zitten onder de bloggende mensen...

Het gaat namelijk als volgt... De eerste 5 personen die op dit berichtje reageren... krijgen iets van mij in de loop van het jaar 2013 (dit kan een lekkernij zijn, een kleinigheidje, een handgemaakt prulletje of hebbeding, ...) Wat en wanneer het naar je toe komt, dat beslis ik... (Ik heb 12 maanden de tijd, oef!)
Er zit echter 1 addertje achter... namelijk dat ook jij dit initiatief moet nemen op jouw blogje... Je laat een berichtje en doet ook iets terug voor de eerste 5 reagerende mensen... En ook zij moeten dit dan weer op hun blogje aanhalen.

Voel je je geroepen?? Roep dan maar eens onder dit bericht... :)

1. Pippelien - Marit check... :)
2. Vietje check... :)
3. Aankleedpopje
4. BelledeFred check... :)
5. Flooke check... :)

26 opmerkingen:

  1. Ik stal je idee van het zakje, t resultaat mag er zijn, dankjewel voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een grote stap die dochter voor het eerst in de crèche. Ik herinner het me nog levendig van mijn kindjes.
    Aan die ketting doe ik graag mee. Lijkt me een heel leuk idee (zeker dat ik 12 maanden de tijd heb).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja idd een grote stap... Maar ze is er in goede handen. ;)

      Fijn dat je mee doet aan de ketting. En die 12 maanden tijd, dat spreekt wel echt aan he... :)

      Je mag me jouw adresgegevens doormailen op katrien.roosen@hotmail.com, dan kan je in de loop van het jaar een verrassing ontvangen... ;)

      Verwijderen
  3. Dat lijkt me een leuke ketting, maar ik heb jammer genoeg geen blog... Gewoon een cadeautje terug sturen, telt dat ook? :) Veel succes vandaag met het eerste-creche-dagje! Eventjes moeilijk he, voor de dochter én de mama.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bedoelt een swapje? :) Ik sta open voor swapjes hoor... :) Maar dan telt dit bericht niet voor de ketting. Dan spreken we gewoon af om een swapje onder ons te houden. :p Je laat het maar weten...

      Verwijderen
  4. ooo de ketting, ik ben ook al bezig met eentje op fb, maar wil er gerust nog eentje in blogland doen ook!!! i'm in!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag met je mee. Ik heb er al eentje lopen (Pay it Forward), maar die gaat bijna onderweg. Dus dan heb ik voor het komende jaar weer een nieuwe. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als er nog plaats is, dan wil ik ook graag meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. te laat zeker?... anders count me in!:-)
    en veel succes voor Lieselot én de mama op haar 1ste crèchedagje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee hoor, je bent nog in... MaM heeft geen blogje, dus daar wordt het eventueel een andere deal... :) Je bent de 5de! ;) Check :p

      Verwijderen
  8. Oh leuk! Ik heb het vorig jaar ook gedaan en heb me net via fb terug ingeschreven. Te laat voor de blogversie, maar geen probleem, dan ben ik gewoon de stille bewonderaar!

    Heeft Lieselot het goed gedaan op de créche?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jup net te laat, maar wie weet op één van de blogjes van de dames die net op tijd waren? :)

      Lieselot heeft het heel goed gedaan. Ze is een heel nieuwsgierige, heeft veel rondgekeken en geluisterd... :p Kleine dutjes gedaan, niet superveel gegeten, maar ik denk dat dat allemaal lag aan de verandering. :) Benieuwd, volgende week moet ze nog eens... ;)

      Verwijderen
    2. Je mag je gerust inschrijven bij mij als je wil, want ik heb nog niet zoveel volgers, dus plek zat. Groetjes

      Verwijderen
    3. wauw, lieselot heeft het idd super gedaan op haar 1ste dagje! hier had mijn zoontje 5 maanden tijd nodig om zich aan te passen en zich daar wat op zijn gemak te voelen, maar hij voelt zich er ondertussen al helemaal thuis na bijna 2 jaar :-)

      Verwijderen
    4. Bij mij heeft ook nog niemand zich gemeld (beetje zielig he!) dus ook bij mij kan je je nog voegen!

      grts!

      Verwijderen
  9. Flooke... idd Lieselot heeft er een goed dagje van gemaakt... Ik ben nu benieuwd naar de komende twee (misschien 3 of 4 weken...), want ik kreeg vandaag telefoon om een vervanging te gaan doen. Zal een hele aanpassing worden... een jaar thuis gezeten... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wow, das inderdaad even aanpassen! veel succes alvast, je moet waarschijnlijk zo snel mogelijk starten?

      Verwijderen
  10. Aankleedpopje: vandaag check. Zit namelijk op Gran Canaria en heeft sinds gisteren pas internet. Komt goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd fijn, dank je wel! :)